Monday, April 22, 2013

muffins with strawberries and almonds



Over the weekend I made version of these muffins, but with strawberries and almonds and buttermilk. I could not resist strawberries that here are in every store. Strawberries from Portugal, but I do not know, or even the season will be different here. I put the cake in tin molds and basically what came out was like brioche than muffins;).

* * *

W weekend zrobiłam wersję tych muffinów tylko, że z truskawkami i migdałami oraz z maślanką. Nie mogłam się oprzeć truskawkom, które tutaj są już w każdym sklepie. Truskawki z Portugalii, ale nie wiem czy nawet w sezonie będą tutaj inne. Ciasto włożyłam do blaszanych foremek i w zasadzie to, co wyszło przypominało brioche niż muffiny ;).

3 comments:

  1. Uwielbiam wszystko, co zawiera truskawki :)

    ReplyDelete
  2. jestem w pracy,zaczelismy gadac o czekoladzie i przeszlismy szybko na temat muffinow.wiec nie czekajac dlugo, wygooglowalam brussels muffins i link to twojego bloga pojawil sie jako pierwszy:-)
    przeznaczenie:-)
    zapraszam do siebie, bo chyba ejstesmy w tyml samym miescie,co?
    www.brusselslifebeauty.blogspot.be

    ReplyDelete
  3. A zgadza się, jesteśmy :) - właśnie zajrzałam :). Przepis prosty i możliwy z różnymi dodatkami. Smacznego!

    ReplyDelete